-Barcelona és de molts colors- Ad Líbitum Exposició, Barcelona 2014.

Barcelona és blava, és verda, és del gris dels edificis que no m'agrada, i també és dels colors de totes les coses que il·lumina el sol.
Però no em refereixo a aquests colors. Per a mi la ciutat en té tants com persones, situacions i breus històries que trobo pels carrers, i aquests són els que he volgut representar.



























Aquesta sèrie forma part de les dues que he exposat juntament amb les d'altres companys a la meva primera exposició   -Ad Líbitum-  C.C. Pere Pruna, del 6 al 27 de febrer 2014, Barcelona.




Podeu veure també la sèrie -Blanc- a l'entrada que vaig fer fa uns mesos com a -només per agrair-.


Sota, les fotografíes que m'han cedit tres amics i bons fotògrafs, gràcies Q.V., M.O.C. i J.T. i gràcies a tothom que d'una o altra manera s'ha interessat en veure els nostres treballs durant aquestes tres setmanes.